sunnuntai 3. huhtikuuta 2011

Oon niin hurahtanut...

...hopeasaveen. Olin nimittäin taas kahtena päivänä kurssilla ja tulihan sitä jotain tehtyäkin. 



Nämä päätynevät erääseen korusettiin, lukoksi ja muuten vaan... Painoa näillä yhteensä 15 g ja materiaali siis 999-hopeaa. 


Ensimmäinen  sormukseni; hopeaa ja makeanvedenhelmi. Tämäkin siis hopeasavesta tehty, painoa noin 9g. Tähän oon enemmän kuin tyytyväinen, kokokin on omaan sormeen juuri sopiva. Sain idean tähän viime yönä... 


Ja tässä sama sormus sormessa. Pitäänee tehdä tähän joskus myös riipus...  Ainakin tämä sormus päätyy Galleria Liisa Eqvistin näyttelyyn 18. - 25.4.2011; siellä on esillä myös muita Otsolan Kansalaisopiston kurssien töitä.

Kurssin ohjaaja pyysi minua mukaansa Raumalla järjestettävälle kuparisavi+emalointi-kurssille. Kurssi on kaksipäiväinen, toinen päivä olisi sopivasti vapaapäiväni, toisena olisin töissä... Pitänee yrittää vaihtaa vuoroa jonkun kanssa. Koska mä niiin haluaisin sinne kurssille.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti