lauantai 5. tammikuuta 2013

Ihanaa alkanutta vuotta...

...Rakkaat lukijani. Vihdoin on palattu pikkuhiljaa ihan normaaliin arkeen, koulutkin alkoivat jo torstaina. Itse saan vielä tämän kuukauden hiippailla kotosalla, mutta helmikuussa olisi tarkoitus ruveta taas tuota työntekoa kokeilemaan, yli 9 kuukauden sairausloman jälkeen. 

Pitkästä aikaan innostuin muutaman korun tekemään, siis oikein helmiä ja muita; olen kyllä fimojen kanssa askarrellut, vaan jotenkin en sitä miellä korujen teoksi, enemmänkin askarteluksi. :D Nämä korut tein ihan itselleni; tuntu, että uuden vuoden kunniaksi voisi myös muutaman uuden korun tehdä... 





Ihanan pirtsakka kisuriipus sai pelkistetysti vain simpukankuorihelmiä kaverikseen. 





Kaveriksi tein kolminkertaisen rannekorun, muutama hopeoitu helmi joukossa. 





Jos edellinen kaulakoru oli yksinkertainen, tästä ei samaa voi sanoa. Tai onhan tämäkin tosi simppeli, mutta volyymia onkin sitten jo moninkertaisesti ja  väreissäkin löytyy. Puuhelmiä kaikki, mukavan kevyt silti kaulassa.





Tässä vielä lähikuvaa väri-iloittelusta. 





Rannekorusta tulikin sitten jälleen hyvin simppeli, mustat helmet vain ovat suurempia kuin kaulakorusssa... 





Lukossa hyvä muistutus elämään, näin minä koitan elää nykyään... 





Lopuksi mustia puuhelmiä ja korumetallilehtiä, kaulakoru ja korvikset. Ihana kontrasti puun ja metallin kesken, mä tykkään ihan superisti... :) Korun pituus on noin 50cm, muutama sentti on säätövaraa.


Ylläri pylläri. Taisin tuossa syksyllä joskus lupailla laittavani ARVONNAN blogiin; nyt päätin sen näin uuden vuoden kunniaksi tehdä. Eli siis, jos haluat tämän yllä olevan mustan korusetin itsellesi, pistähän kommentoiden... Sillä saat yhden arvan. Kaksi arpaa saat liittymällä lukijakseni ja kommentoimalla blogiin. Hyvin simppeliä, eikö totta. Aikaa on 13.1.2013 klo 20 saakka, sen jälkeen suoritamme arvonnan ja alkuviikosta, kunhan onnellinen voittaja on löytynyt, korusetti lähtee postiin. :D



16 kommenttia:

  1. kauniita koruja, tykkään kaikista. ja arvonnassa mukana kahdella arvalla - lukijasi olen ollut jo kauan :)

    VastaaPoista
  2. Kauniita koruja kaikki, itsekin olen tyästynyt tällä hetkellä puuhelmiin ja monikeroksisiin rannekoruihin:). Arvonnassa mukana 2 arvalla.

    VastaaPoista
  3. Ihania taas kaikki! :) Pakko myös tulla mukaan arvontaan, 2 arvalla tietty. Ja hyvää uutta vuotta!

    VastaaPoista
  4. Kauniita ovat taas nämäkin, tuli mieleen tuosta värikkäästä, ettei vain Afrikka olisi taas mielessä.. ;) Kahdella arvalla mukaan! :)

    VastaaPoista
  5. Kiitos, ihanaiset naiset... :) arpalippunne on kirjoitettu kulhoon odottelemaan.

    Marja: jotta ihan virallisesti saat sen kaksi ääntä, pitää sun liittyä virallisesti lukijaksi, alhaalla sininen pitkä nappi josta klikkaat... vaikka tiedän kyllä et käyt täällä kurkkimassa ainakin silloin kun faceen linkin laitan. :) Ja Afrikka on aina mielessäni, varsinkin nyt kun en sinne pääse lähtemään, vaikka niin olinkin suunnitellut.... :/

    VastaaPoista
  6. Ai joo, okei... laita mulle sitten vain yksi arpalappu kun en mä mitään uusia tilejä ala tekemään.. :D

    VastaaPoista
  7. Kaikki vaikuttavat kivoilta. olen kahdella mukana.

    x_unrated at hotmail.com

    VastaaPoista
  8. Oi ku ihana rannekoru kuvissa :).
    Liityin lukijaksi, jos jo aikaisemmin en ollut.
    maili josta tavoittaa mariestrange(at)hotmail.com

    VastaaPoista
  9. kahdella arvalal mukana. Olen lukijanasi googlen syötteenlukijan kautta, pitää vielä napsautella tuo toinen tyyli mukaan :)

    Kauniita koruja.

    VastaaPoista
  10. Väri-iloittelua tosiaankin, ihanan pirteitä koruja! :) Minä myös olen ollut jo kauan lukijasi, osallistun siis kahdella arvalla arvontaan!

    VastaaPoista
  11. Hienoja Piia :) mä olen niin urpo blogien kanssa (voitko kuvitella vaikka kirjotan omaa xD) etten osaa näemmä rekisteröityä. Mutta ainakin sitte yhdellä äänellä mukana!

    VastaaPoista
  12. No onnistuihan se! Tabletilta ei jostain syystä näkynyt noi ao.rekisteröitymis-jutskat :)

    VastaaPoista
  13. Osallistun arvontaa..:)

    VastaaPoista
  14. Mä haluan kanssa osallistua arvontaan jos onni vaikka suosisi ja olisin onnellinen uusine korujen omistaja :D

    VastaaPoista
  15. Osallistun kahdella arvalla. Lukia olen ollut jo... Ihania tosiaan! Tilausta olen jo laittanut ;) Ja lisää tulee kunhan mieleeni juolahtaa ja tytön vaatekaappi kasvaa. t. Asustehullu :)

    VastaaPoista
  16. huomasitkos Ellu lainkaan, että arvonta on jo suoritettukin? :) uutta arvontaa saattaa kyllä tässä lähiaikoina pukata, ole siloin ajoissa liikkellä.....

    VastaaPoista