maanantai 23. tammikuuta 2012

Keksin tänään erinomaisen helpon keinon....

...kerätä askeleita askelmittariin, joka nykyään roikkuu minukin kaulassani joka päivä työpaikkamme Motivire-kuntokuurin ansiosta. Olin nimittäin ratsastamassa. Mennessäni ratsastamaan olin saanut kerättyä askeleita hurjat 400 ja risat, vajaan tunnin ratsastuslenkin jälkeen askeleita olikin kertynyt jo reilut 4000....  :DD Huisia. En tiedä minkä mukaan mittari askeleita oli kerännyt, todennäköisesti kertyneet olivat allani keinuneen nelivedon askeleita. En valita, normisti mulla tällä hetkellä kertyy n. 5000-6000 askeletta työpäivän aikana ja sekin on jo jalkapuolen elämässä paljon. (Olin mielessäni ennen Motiviren alkua asettanut itselleni tavoitteen 200 askelta/pvä..)

Huomaattehan, että oltiin Lennun kanssa ihan samiksii, mulla oranssi takki ja Lennulla samanväriset etusuojat.... 





Korurintamalla on ollut edelleen melko hiljaista, ainoastaan muutama tilaustyö on työn alla.. niistä myöhemmin enemmän, luulisin. Ainoastaan muutaman peruskorun olen ehtinyt tekemään, vaihteeksi pitkästä aikaan helmiäislasihelmistä. Riipuksiksi laitoin painavat hopeoidut sydämet, ilman mitään ihmeellisyyksiä. Väreinä hento vaaleanpunainen, harmaa ja vadelma. Vielä olisi nauhat erivärisiä ruskeita ja vihreitä, saattaapa olla että niiden kanssa mennään melkolailla samalla kaavalla... 







Että tämmösii tällä kertaa; palataan taas asiaan kun on jotain asiaa. :)













1 kommentti: